fredag 2 juli 2010

Själslig lycka..

OJ vilken fantastisk dag jag har haft idag! Finge man ha sådana här dagar jämt, skulle intet mer finnas att önska.. ;) Det var motvilligt som jag drog mig hemåt.

Dimman låg tät över vägen, bara idioter kör fort då. Naturligtvis blev jag omkörd av en sådan, i en kurva! Bråttom hem från dansen (som ägt rum en par kilometer bort från där jag spenderat min dag) kantänka, kanske var det någon i den bilen som inte mådde så bra meeeeen... man mår ännu sämre om man krockar med t.ex en älg, har jag hört.
I allafall, jag gled på där och bara njööööt. Det kan vara fantastiskt trevligt att köra bil också, oftast tänker man inte på det för att man har så bråttom från A till B.

Jag såg dock inga vilddjur, om man inte räknar alla katter som strövade omkring samt igelkotten som dök upp på vägen strax innan jag var hemma. Kotten klarade sig bara fint, den kämpade sig till vägkanten så fort den kunde! Dom är för himla söta, synd bara att vissa puckon inte har vett att uppskatta detta.

Nåväl, det känns att man verkligen fått ladda batterierna idag för alla drabbningar som kommer ske imorgon... ;)Smörjt in mig med after sun, förhoppningsvis kan man sova inatt. Solen tog bra kan jag säga, och ändå smörjde jag in mig med solskyddsfaktor 30 innan jag ens klev ut genom dörren.

Imorgon är en annan dag (fast egentligen har den redan börjat ser jag nu när jag tittar på klockan) och här finns en själ som denna natt kommer sova förnöjt!

Inga kommentarer: