torsdag 19 augusti 2010

Bilen är där den hör hemma...

Höll på att skriva skroten, men det är inte riktigt sant... ;)
Nu är den hemma i säkert förvar, det lilla skrället. Rackarns vilken skillnad det var att köra den, man kunde nästan inbilla sig att det var en helt ny bil. Inga vibrationer i ratten, inget knakade och ingen dragning till höger.
Nästa vecka blir det att plocka in prisförslag på rostlagning, fick ett tips som jag hoppas kan vara något att ha.

Måste ta mig i kragen och plocka ihop en städhink, tänkte försöka vara duktig och städa/tvätta bilen i helgen. Bäst jag gör det nu på en gång, annars blir det aldrig gjort. Ska bara.... öh, dricka lite kaffe först! ;)
Under tiden laddar jag lägenheten med musik såsom det här, och det här.

OBS: är du homofobisk av någon anledning, så får du blunda på den andra länken, eller hoppa över den helt. Detta är första och sista gången jag varnar, känner du dig orolig för att ytterligare klipp som stör dig kan (kommer) att dyka upp, hoppa då över min blogg helt och fullt. Jag tror det är enklast, för dig... ;)

Inga kommentarer: