fredag 24 september 2010

Besviken...

Jag SKULLE gå och se på Resident Evil Afterlife ikväll. Var tvungen att avboka.
Jag SKULLE ha åkt iväg på middag till mysigaste familjen imorrn, men inte.

Istället ligger jag raklång på soffan och har ont. Hur kul är det, egentligen?
Elände. Jag hoppas på ett snabbt tillfriskande, och tröstar mig med att se på Stargate - Ark of Truth på dumburken.

Läste att Skatteverket inom en snar framtid kommer skicka ut en begäran om svar på vilket lägenhetsnr man har, som sedan ska kopplas på den redan befintliga adressen. De får hävda att anledningen är för att underlätta för kommunerna, jag tror att registreringen är till för att underlätta för Radiotjänst.

Årets val blev ett stort antiklimax, och än värre blev det när det framkom att hanteringen av rösterna har klantats till. Känns stabilt inför framtiden.

Bokmässan i GBG är i full gång, som vanligt bor jag i fel stad. Följer den via medierna, och lägger till ytterligare böcker på önskelistan så länge... ;)

Inga kommentarer: