torsdag 28 oktober 2010

Redan fredag imorgon?

Den här veckan gick fort!

Jag måste verkligen köpa en ny almanacka till jobbet, för just nu ligger mitt inplanerade år 2011 utspritt överallt i form av nedklottrade kuvert, kvitton, post-it lappar och gud vet allt. Känns inte så stabilt, om man säger så.
Den som är sugen på en personligt utformad almanacka kan klicka här  eller här.
Själv går jag hellre ut på jakt i butikerna när jag ska köpa almanacka till jobbet eller att ha i handväskan, jag måste få KÄNNA på dom... ;) Väggalmanackorna till hemmet är inte lika viktigt, där shoppar jag gärna på nätet för att få tag i de jag verkligen vill åt. Japp, jag har almanackor lite överallt. Så nu vet ni det också.
För övrigt kan det ju hända att en bok eller sju slinker med ned i shoppingväskan av bara farten, om man väljer att jaga på bokaffärer. Och nej, jag stjäl dom inte... läste precis om meningen och såg att den kunde misstolkas! haha
För att sammanfatta; jag älskar att shoppa almanackor, nya pennor, pärmar och diverse annat. Jag gör det alldeles för sällan, men därmed så mycket roligare när det väl är dags! xD

Nu är det dags för lite efterlängtad Criminal Minds och en kopp té. Fredagsmys i all ära, men torsdagsmys är nästan ännu bättre!

Inga kommentarer: