torsdag 6 januari 2011

Vad jag inte orkar göra ngnting idag...

Finns hur mkt som helst vettigt att sätta tänderna i, men jag tycks inte förmå mig till ngt alls.
Eller jo, jag lyckades diska.... tjohoo!
As vi saj in Shweden, Aj want a dischwascher....

Annars då?
Nä...

Gjort ngt roligt på senaste?
Nä, inte den heller...

Vad tycker du om VÄDRET den.... ...

Så ni ser, inget speciellt har hänt. Jag sitter/ligger mest och glor ut i tomma intet, med musik på högsta volym. Borde känna mig grymt avslappnad, men idag känner jag mig bara stressad över att klockan tickar på, utan  att jag gör ngt vettigt. Man ska tydligen ha sådana här dagar också, inte för att jag vet vad de ska vara bra för. Dåligt samvete kan aldrig generera till ngt positivt...
Jag började dagen med att spela Warriors of Rock, tror jag ska köra lite till....

På återseende dårå..... ;)

Inga kommentarer: