lördag 5 februari 2011

Gått under jorden...

Ett x antal meter under jorden faktiskt...
Fast nu, när det inte finns ngt mer True Blood att se och alla Vampire Diaries böcker är utlästa, vad ska jag göra då? Glad i hågen satte jag tänderna i Svärdens Väktare serien av Nick Perumov, men jag vet inte om det är mina höga förväntningar, eller om böckerna helt enkelt inte är i min smak... har inte fått ngn riktig WOW-känsla ännu, men kämpar på ett par hundra sidor till så får vi väl se...

I allafall, fick lite småpanik och var tvungen att åka iväg för att shoppa lite filmer... det får räcka som tröst till dess att bokrean sätter igång.

Tacka vet jag tyska techno radiokanaler på nätet, i samband med min ack så kära PSP.. det får mig att bli lite gladare iaf. Måste ladda själen inför den stundande begravningen, som kommer bli tung.
Borde egentligen packa inför resan till Haparanda, men har ingen lust. Kanske lyckas få igång lite pepp så jag kan göra det imorrn...

Inga kommentarer: