söndag 31 juli 2011

Bedrövligt...

Visst är det bedrövligt när man löser världsproblemen, bara för att vakna upp dagen efter utan att komma ihåg en enda praktisk och finurlig lösning?!
Hur kommer det sig att man glömmer bort alla finurligheter, men jag kommer ihåg att jag stämplade Lesras sångare på foten med en stol!, fick höra Rikards livshistoria (eller stavar han Richard?), skrattade stjärten av mig åt killen vid toaletterna som höll på att slå ihjäl sig på det våta golvet, för att inte tala om den lille mannen som jag sedan kunde koppla ihop med de höga hästarna... Små män rör sig förunderligt snabbt, den saken är klar.

Funderar på att köpa in en digital inspelare, så att man har en chans att komma ihåg alla dessa fantastiska snilleblixtar som man får... ;) hehe
En sån kan man ju dessutom använda den dagen man känner sig modig som få, och vill spela in lite EVP´s eller tre.
Personligen tror jag aldrig den dagen kommer komma för min del, men att lyssna på andras inspelningar en seg söndag som denna, visade sig vara en riktig lyckträff! Karln tycker att jag ska sluta skrämma upp mig själv och sluta se på sådana där fjanterier, men jag kan liksom inte låta bli... det bara händer... ;P

From onsdag ska vi vara husvakt, att säga att jag längtar är en överdrift. Att kunna sätta sig på bron med en kopp kaffe, bara en sån sak! Dessutom blir det närmare till jobbet.. :)

Inga kommentarer: