onsdag 17 augusti 2011

Husvaktandet är över..

och livet som boende i lght kom tillbaka som en käftsmäll... det är nästan farligt att bli sådär bortskämd, kan aldrig vara nyttigt i längden... ;) Jag skulle vilja ta med mig både tvättstugan, diskmaskinen och studsmattan... minst! Galet vad det är jobbigt att hoppa studsmatta, men nyttigt som fasiken.
Hoppa studsmatta och vakta små barn, det gör under för kondisen det! :)

Apropå "små" barn, pratade med en nybliven 24-åring idag... Jag frågade hur det kändes, personen suckade och sa att det kändes som om det BARA var sex år kvar till att fylla 30 (underförstått personen kände sig så GAMMAL nu)
Jag... ehh.... kunde väl ha reagerat bättre på det uttalandet kke! *skrattar* Med tanke på att jag faktiskt fyller 30 år i år, och knappast känner mig lika pigg som när jag var 24, hoppade det ut ngn groda om både det ena och det andra.

Imorrn ska jag på lunchdejt, i LÖVE lunchdejter men är kass på att ha dom. Lyckligtvis ska jag käka med ngn som brukar vara lika kass som jag på just den fronten, så det kmr nog bli perfekt som det alltid blir när vi träffas... ;)

Annars då?
Jotack, fick verkligen höstkänsla för ett par kvällar sen när jag satt ute i mörket med min tékopp. Blev toksugen på allt jag brukar bli toksugen på; köpa mysa tröjor, se på X-files, börja förbereda för Halloween, aldrig dricka kaffe - bara dricka té, tända en massa levande ljus överallt, spana på stjärnorna, spela Heroes of Might and Magic... aaah, lite sådär ni vet. Wonderbar!

Inga kommentarer: