lördag 21 december 2013

Skämskudde och blåmärken

Körde iväg med bilen... den satt fast. Japp glömde bort att ta ut motorvärmarkabeln... Pinsamt! Fick kontakta kvartersvärden och skämmas, har nu fått ett nytt uttag som jag hoppas att jag INTE förstör!

Sett konsert med Ghost som huvudakt, det var grymt bra. Ser fram emot Sthlm Fields i slutet av maj nästa år, gick visst rykten om att de skulle dit också?

Fixat Spotify igen, hur jag kunde klara mig utan det i så många år.... Jag begriper inte, men det är som träningen ungefär. När man håller på, fattar man inte hur man kunde klara sig utan det! Till min lycka, och grannars förtret som man säger.

Julpyntat väääldigt lite, att jag inte fick pynta på Halloween pga att flyttkaos sitter fortfarande i, så jag är nog lite sur.

Ska Hobbit del två med syrran imorrn, får inte glömma att ta med mig 3D-glasögonen... Så därför kommer jag garanterat att göra just det, glömma dom.

Har blåmärken i själen, verkligen försökt att ta ut innestående komptid under en period och jobba normala timmar som normalt folk gör. Går ju sådär, området är inte byggt för normala arbetstider. Nu är det slutet på året, och mina idoga försök håller på att straffa sig så jäkla hårt. Vad ska man prioritera när allt är lika viktigt?

Har funderat över varför jag envisas med att måla naglarna, när det enda jag ALLTID gör är att sabba det innan det ens har hunnit torka klart... : fail :

Jobbar på att bygga upp TV-spels samlingen, ett tag sedan jag spelade nu men det är viktigt att veta att de finns där jag behöver dom!

Hursomhaver, precis just nu är det lördag och precis just nu är jag ledig! : clap :




Inga kommentarer: