söndag 11 juli 2010

Bloody sunday...

Spenderar en fantastiskt slö söndag med att kika på kanonrullar....

Började med Solomon Kane, fortsatte med Daybreakers och avslutade med Kick-Ass för att lyfta stämningen lite... ;)




Igår hann jag kika på Horsemen of the Apocalypse innan det var dags för utgång... den var inte heller fy skam. Helgen har sålunda varit bra på filmfronten!
För övrigt undrar jag vars min beställning från Ellos har tagit vägen, håller på att bli lite lätt nervös. Har bland annat beställt en klänning som jag ska ha på bröllopet som stundar.. nej, inte mitt eget såklart. Kommer inte leveransen snart har jag INGET att ha på mig. Deras klädkod var "sommarklädsel" och tja.... jag har utan att överdriva mest svarta kläder i min garderob. Svart kan man ju inte ha på ett bröllop, har jag hört... suck.

Inga kommentarer: