tisdag 13 juli 2010

Men ÅÅÅÅÅÅH!

Måste ALLA beställningar jag gör alltid djävlas? Kollade lev.status på den beställning jag gjort för att ha på mig ngt på bröllopet och jodå, naturligtvis skulle den inte komma förrns den 10 augusti. Bröllopet är ju i helgen, baskade elände. Bara att inse, det blir svarta kläder. Man får väl inte mer än skämmas antar jag, förhoppningsvis är det ingen som märker något... tänkte glida lite galant under kyrkbänkarna och diskret låtsas som om jag inte finns överhuvudtaget, eller något åt det hållet. Om jag åtminstone hade haft en färgklick eller två att liva upp det svarta med, men det har jag inte heller. För mig är svart en färg, och i synnerhet den bästa färgen. Aja, det var dagens I-landsproblem det.

Fått gofika ikväll med trevligt sällskap, redigt nice. Bestämde att vi borde åka till Stenbrottet och se på Roger Pontare mfl, jag har aldrig varit där men akustiken lär ju vara en höjdare. Så får det nog bli, måste komma ihåg att beställa biljetter bara... http://www.stenbrottet.com/index.asp?page=171

Fick för övrigt en fläkt till jobbet idag, tackar min lyckliga stjärna för att man har en karl som kan åka och köpa grejer när man inte hinner själv. Ventilationen på jobbet är avstängd såå.... att hjärnan kokar om dagarna är numer inte ens en överdrift! En kall-luftsfläkt gör åtminstone livet lite mer uthärdligt!

Inga kommentarer: