fredag 16 juli 2010

Semeeeeeeeeeeeeester!!!!!

Japp, det går inte att vända sig någonstans utan att antingen läsa eller höra denna glada rad.
Jag är verkligen glad för mina medmänniskor, det är jag. Gud ska veta att det finns många som förtjänar en extra bra semester efter diverse omständigheter, men innerst inne vill jag mest bara be alla semesterfirare att hålla käften. Är på ett särdeles uruselt humör idag, och har egentligen inte tid för det heller. Måste packa, städa och förbereda en massa inför helgen.

Jag ska ha skor som visar tårna imorrn.... hur nu det ska gå, jag och min fotfobi, bävar redan men de var de enda jag hittade som var hyfsat neutrala. Jaja, i allafall så måste man ju måla tånaglarna. Snabbt blev jag påmind om varför jag ALDRIG gör det, är praktiskt taget omöjligt att få det snyggt! Dessutom är det inte hygieniskt för fem öre, men jag har inget val. De måste målas! *tvångshåller fast tårna som spretar åt alla håll och skriker i protest* 

Inga kommentarer: