torsdag 29 juli 2010

Klippning, check!

Sådärja, då var det gjort också. Nu fattas bara lite sol till imorron... ;) Inte för att endast en dags solning kan hjälpa det här likbleka fejset, men det skulle onekligen vara bättre än ingen sol alls!
Viljorna går isär inför fredagen, jag vill fira min nyvunna frihet med BBQ-takeaway, en picnicfilt och minst en kall öl.
Regeringen vill åka till kollega och dricka vin... vem utav oss ska då köra bil? Det finns ju andra färdmedel (läs taxi), jag blev bara så toksnål eftersom det har rykt iväg mycket pengar redan. Aja, det ordnar sig nog.
When there´s a will, there´s a way! ;)
 --------------------------------------------------------------

Om vi nu ska prata om något helt annat, för det tycker jag att vi ska. Vad ÄR det med flugor, som alltid envisas med att de ska placera sin läskiga lilla flugrumpa på den förfärade människans kropp? Seriöst, det finns HUR mycket som helst att sätta sig på men neeeejdå, det duger inte. Ja, jag vet att flugor dras till skiten men jag har faktiskt duschat... ;) Hjälpte föga att man inte luktar skit längre, jag avskyr flugor.... avskyr! Urk
Således måste jag lägga upp en närbild på de små äcklen, så att ni till fullo förstår min avsky och förfäran. En död fluga är en bra fluga. En levande fluga, är en.. hm, snart döende fluga! *springer runt i lght med flugsmällan i högsta hugg*

Inga kommentarer: