onsdag 28 juli 2010

Old mans shoes....

Aaaah vad bra den var! Trollkarlens Lärling alltså, jag förstod ju att jag skulle gilla den. Mot alla odds gillade mitt biosällskap den oxo! Det tyckte jag var trevligt... ;) Blir så jobbigt om bara en del av sällskapet är helt frälst efter att filmen är slut.


DAGENS KOMMENTARER:

"Massuppfittningar, missuppfattningar!" http://www.youtube.com/watch?v=CvCx2BvjVVg

"Nej, vänta. Jag ser att jag tog päron istället för äpple... *rotar i skåpet och ställer fram en ny flaska* Nej men! Nu tog jag fram en päron igen! Jag tror att detta betyder något, det betyder att du ska dricka päron ikväll."
Nej, det betyder att du ska ge mig ditt telefonnr....
--------------------------------------------------------------------------------------------



För övrigt, jag tror inte alls på att paret i artikeln äger katten, och jag tror inte att den heter Svarta Katten heller. Någon måste ringa Jurtjyrkogården, de saknar en medlem! http://www.vk.se/print.jsp?article=366025

Inga kommentarer: