tisdag 27 juli 2010

Regnet det bara öser neeeeed...

Eller det gjorde det tidigare idag, man såg i princip inte vägen genom bilrutan = farligt. Naturligtvis hade jag bråttom som rackarn och skulle köra en bra bit utanför stan, men vad spelar det för roll? Var bara att vackert vika in på närmaste parkeringsficka och stå där tills det lugnade ner sig lite. Tur det finns mobiltelefoner så man kan meddela sen ankomst, hur gjorde man egentligen innan mobiltelefonernas tid?
Helt ärligt så tror jag att det var bättre tider då inte mobiltelefonerna fanns, telefoner skapar ångest. Under semestern ska jag prata i telefon så lite jag kan, ska bli skönt att vila öronen ett par veckor... :)

Den 6/8 är det äntligen premiär för Predators, i en biosalong nära mig! Jag förväntar mig att de är lika kick-ass som vanligt, i annat fall blir jag besviken.
http://www.youtube.com/watch?v=9u8vZwvP57Y
Tycker det är lite otippat att Adrien Brody spelar elitsoldat, men varför inte? Han är bra överlag, så det blir säkert spännande.

"Plot: A group of elite warriors are hunted by members of a merciless alien race known as Predators." Ni ser ju bara, vad kan gå fel med det upplägget? hihi



På torsdag ska jag klippa mig, upptäckte jag igår av en slump när jag rensade börsen. Måste verkligen bli bättre på att skriva in avtalade (privata) tider i almanackan. Något år försökte jag ha två almanackor, en för jobbet och en privat. Det var ju bara dömt att misslyckas, och sen är det ju ändå så att det främst är de privata sakerna som ger en smiley i kalendern... ;)

Inga kommentarer: