måndag 26 juli 2010

Nedförsbacke...

Japp, nu gäller det att bygga på med många smileys i almanackan sista veckan. Har än så länge bara en, men hoppas på att några fler ska dyka upp... ;)


Blir till att styra upp bio i veckan, ÄNTLIGEN har vi kunnat enas om en film... ingen är lyckligare än jag! Kan inte begripa hur vi kunde bo på bion så mycket som vi gjorde förut, men jag är helt övertygad om att det åtminstone inte är min smak som har ändrats.. hehe
Blir soft att se en remake på denna, jag är ganska säker på att jag kommer tycka den är bra... medans gemene man förmodligen kommer tycka illa om den. Det brukar vara lite så. http://www.youtube.com/watch?v=9VZllR44gdA

Soffan hemma är bara för skön ikväll, jag får ingenting gjort! Med lite flyt kanske jag åtminstone orkar diska... kanske. Fick för övrigt ett leveransbesked från Ellos om att mina varor är på väg, tack för det. Nu och inte förr, nu när jag inte behöver dom längre. Det är bara att betala och se glad ut, kommer säkert till användning någon gång.. *leker piggelin i optimistjolle*
Naaa, lutar mig tillbaka på sofflocket och lyssnar på lite schysst musik. Det är så denna måndagkväll ska spenderas, jag känner det ända in i märgen... ;)

--------------------------------------------------------------------
Nu är klockan kvart i tio på måndag kväll, och jag HAR verkligen inte gjort något vettigt. Ganska stolt över mig själv faktiskt, jag hoppas att det fortsätter i det här tempot... Lyckats skicka iväg CV´n iaf, återstår att se om det leder någonvart. Jag tror det, när jag ser det... ;)

Inga kommentarer: