torsdag 8 juli 2010

Vad spelar det för roll om hundra år?

Vad spelar det för roll att jag gör rätt, när jag får stå för andras misstag?
Vad spelar det för roll att jag planerar, när planerna ständigt spolieras?
Vad spelar överhuvudtaget ALLT för roll, om hundra år? ;P

Ibland blir jag bara så vansinnigt less, sådär less så man liksom inte göra någonting annat än att bara resignera.
Vid sådana tillfällen får man helt enkelt inse faktum, gå ut och springa fem varv runt huset eller ringa någon stackars sate för att spy ur sig lite. Inte förrns man fått utlopp för eländet, kan man hitta ny pepp!



Förutom detta så vare ju det här med hissgardinerna.
Jäklar svårt att hitta ett snyggt tyg som passar.
Nu kan det kanske bli så att jag kan få vita, gratis.
Gratis är gott, visst är det så man säger?
Kanske lägger ner det projektet dårå...
Den som lever får dö... ;)

Inga kommentarer: