lördag 28 augusti 2010

... och friden sänkte sig över byn...

Eller nåja, by var väl att ta i. Tror det räknas som om jag bor i schtaan, trots allt.

Kalasdag idag, när gästerna for hem skjutsade jag sambon till en arbetskollega för lite partajande. Nu är jag äntligen hemma helt själv, skööönt!

Fick en jättefin höstbukett idag, pengar (Roger, u rock när det glr kuvert), samt två av de böcker jag önskat mig... Tack familjen! ;) Nu är man bortskämd.
Före idag har jag fått en massa spel, mera böcker, konsertbiljett till Volbeat mm. Jag har lite att leka med, om man säger så... B)


Nu till något helt annat, surfade runt och hittade de här blogg-inläggen. Tycker det är skönt att det finns fler som längtar efter samma saker som jag, ibland.... hehe
The Walking Dead
Sexy Beast

Inga kommentarer: