måndag 25 oktober 2010

Bit ihop!!

Har feber idag, snorar och har mig. Ganska risig överlag alltså! Borde bli bättre på att inte ha så hög sjuknärvaro på jobbet, men när man har kallat till ett möte så har man.
Bara att bita ihop, och försöka verka positiv/intresserad/peppande och allt annat man nu ska vara. Vet inte om jag lyckades speciellt bra men jaja... det är tanken som räknas eller hur var det?
Tror jag bäddar ner mig under filten med en kopp te. En lisa för själen kanske åstadkommer att jag, som genom ett mirakel, blir frisk?! Hoppet är ju det sista som.... (fyll själv i med valfri floskel)

Jobbar på mina smileys i almanackan, imorrn blir det middag och bio. Under förutsättning att jag inte ligger döendes i sängen förstås.

Vid närmare eftertanke kanske inte det vore så dumt, om jag bara låg helt stilla. Idag har jag agerat naturkatastrof, med vad jag än har tagit i. Sabbat mina älskade SkullCandys, bilen har fått nå elfel, datorn kajkade ihop på jobbet, mobilen tappar täckningen stup i kvarten osvosvosv.. suck
Dagens I-landsproblem och vilken annan dag som helst hade jag inte brytt mig lika mkt, men just nu ORKAR jag inte med något som kajkar ihop!

Jag fortsätter min ömkliga tillvaro med att lyssna på Everything Sucks med Dope, passande titel till en riktig skitdag! Bit ihop, bit ihoooop.....

Inga kommentarer: