söndag 24 oktober 2010

Farligt med pepp...

Blev så peppad att jag var tvungen att åka till en polare igår, för intag av allehanda alkoholhaltiga drycker och trevligt samkväm... ;P
Skulle ha fått besök av syrran idag men hon ballade ur... det var visst något med CoverClub som hade ställt till det.. hehe Roligt att hon fick komma ut för en kväll tycker jag, det händer inte ofta nuförtiden.

Har äntligen Halloweenpyntat klart, tom burit tillbaka alla kartonger ner på förrådet där de hör hemma. Diskat, dammsugat, plockat undan och kastat sopor. Inte illa för att vara en söndag klockan strax före tre!
Ja okej, jag menade inte illa för att vara mig en söndag klockan tre... ;P

Nu har jag tänkt göra ingenting ett tag, får se om jag lyckas. Lutar mig tillbaka och drar igång lite CoB.. aaaaah!

Inga kommentarer: