söndag 24 november 2013

Fotoalbum...

Håller på att röja lite hemma, och hittade fotoalbum undanstoppade i en låda.
Tiden visas lite konstigt med fotoalbum... Sen flera år tillbaka kör jag ju bara med digitalkamera eller telefonen. Skriver inte ut någonting, sparar inte i några album som man kan bläddra i.
Sparar i mappar, i datorn eller externa hårddisken.

Fotoalbumen som jag har, visar ju en sedan länge svunnen tid - det som har hänt efter det... Ja.
Vet inte, man kanske inte ska ha fotoalbum alls? Eller så ska man inte ta kort alls, tragiskt vad som har hänt under åren.
Nu ser man bara trött och gammal ut, jag köper att livserfarenheter kan ge en rynkor och gud vet allt - och det ska säkert vara så. Jag längtar absolut inte tillbaka tills när jag var, låt säga 23, men....
Måste det SYNAS så djävla tydligt att det var så LÄNGE SEN??!!

Nä, fotoalbum är bara skit... Jag får ju åldersnoja för fan. Usch.

Inga kommentarer: