måndag 25 november 2013

Fundeer då ba på nöjen....

Jovars, det är lika bra att göra bort allt tråkigt på en gång.
Handla, boka tvättstuga (och sedan kämpa för att inte glömma bort vilken tid man nu hade bokat) betala räkningar....

Vilket lyxliv man lever, det ÄR ju helt underbart! :)

För tänk om jag inte hade kunnat handla, inte fått några räkningar pga inte haft något boende, inte kunnat betala räkningarna pga inga pengar, inte behövt tvätta pga inte haft några kläder....

Liiite rastlös också, i princip bara stirrat in i skärmen och samma väggar på jobbet hela dagen - man kan ju go bananas för mindre, så jag får se till att hitta på något riktigt roligt innan jag går och lägger mig.

Så det iaf KÄNNS bättre tänkte jag.

Personen som ställde till så att jag fick börja om på fredag eftermiddag ringde idag! Jag blev så paff så jag visste inte vars jag skulle ta vägen.... Han var lite orolig för hur länge jag var tvungen att vara kvar på fredagen, att han också hälsade att de hade blivit supernöjda och ville enkelt bara tacka för att det gick att lösa.
Herregud, jag höll på att börja grina. Får väldigt sällan beröm, så när man får det.... Ja, man är ju inte van?!  Det var nog lätt dagens höjdpunkt... :)

Inga kommentarer: