onsdag 20 november 2013

Kalvskalle...

Det må väl vara hänt att man kan köpa fel vara ibland, men när man åker tillbaka ett par dagar senare och IGEN köper fel... och dessutom SAMMA fel.... Då var det kanske så att det var felet som var det rätta ända från början? Klantigt var det i allafall, hjärnan är på helt andra breddgrader.

Jag målade naglarna för ett par dagar sedan, i ett infall. Jag har många lacker, men målar de inte speciellt ofta... Jag är sämst på att underhålla och framförallt ta bort skiten när det börjar flagna... Burkar sluta med att jag kommer på att de ser för taskiga ut vid väldigt olämpliga tillfällen (typ mitt under ett möte) Remover är ingenting jag har på jobbet om jag säger så, så då försöker jag diskret klösa bort lacket, under bordet typ.
Är inte speciellt stilrent, det sägs ju att man ska vara snygg ända ut i fingerspetsarna- jag är inte riktigt där om vi säger så.


Inga kommentarer: