söndag 15 augusti 2010

Lapptäcke av intryck.

Jag försöker koncentrerat läsa denna fantastiska bok, och lyckades till för en stund sen alldeles ypperligt. Har dessutom snart läst färdigt den, så jag kan ge mig på återstående delar i serien, jippi!

För en kort sekund tittar jag upp på TV´n, bilden på skärmen får mig att totalt tappa hakan. Nog har jag sett fula monster genom år av TV-spelande, men den här var något i hästväg (se bilden nedan) Huvudet ser seriöst ut som en uppfläkt vagina, eller är det bara jag som är suspekt? Svara inte på den frågan är ni snälla, den var retorisk... ;) Sambon spelar Borderlands för fulla muggar just i detta nu, och bilden är på en Rakk. Nu blev den precis sönderskjuten, och ingen är gladare än jag.
Man kan ju tappa koncentrationen för mindre. Nu, åter till Bartimaeus, den härliga djinnen i London!

Inga kommentarer: