måndag 11 november 2013

Men VÄX då!

Likväl som man inte kan punktförbränna fett, så är det tydligt att man inte kan tvinga visst hår att växa fortare.
För inte allt för länge sen hade jag väldigt kort hårt på hövvet. Rakat på sidorna, och längre i mitten (läs tuppkam men ändå inte)

I allafall, som med alla frisyrer jag har haft, så blev jag en dag tvärless och beslöt mig för att spara ut det igen. Vilken TID det tar!!!!
Just nu ser det ut som att jag går runt med en peruk på hövvet, ser för jäkla taskigt ut faktiskt. Inget att göra åt, måste ju vänta på att det ska växa ut.

Vänta var det ja, min absoluta favoritsysselsättning.

Öh, vänta här nu?
Skulle leta fram en bild på en klocka, ni vet i väntans tider.... Ticktack....

Då kom detta fram?
Ibland blir jag nervös, väldigt nervös. Sen går det över.
Bilden har således ingenting med detta inlägg att göra, förutom kanske att donnan på bilden inte verkar ha några hårproblem.... någonstans... *host*


Inga kommentarer: