måndag 11 november 2013

Trolla med knäna...

Simsalabim, och som genom ett trollslag var allting färdigt!
Åh vad skönt det hade varit.

Behöver få ordning i skåp/lådor/bokhyllor... Behöver fixa verktygslåda och köpa in lite mer verktyg.
Behöver få ordning på förrådet, bland spel och filmer...

Uääääh, jag orkar inget mer!
Önskar att allt redan var klart.

Vill kasta mig i puffen och spela TV-spel, i timmar. Dricka té, slöa i soffan och läsa en bok.
Sa jag spela spel? Köpa in de spel som jag förlorade och vill ha... Fixa en lång laddkabel till kontrollerna som också försvann i bodelningen. Köpa nya spel som jag inte haft och vill ha.
Sa jag spela spel?

Bortse från Feng Shui´n och köpa en TV till sovrummet. Köpa in de boxar med filmer som jag vill ha.
Sova i ett dygn... ställa klockan på snooze och sova ännu mer.

Det här med att göra mer av de saker som gör en glad... det är sannerligen inte lätt alla ggr.

Visst sa jag spela spel?


Inga kommentarer: